ALTMR1
ΓενικεSOME INFORMATION ABOUT REΧρησιμες συμβουλες για καλα αποτελεσματα LATORSς πληροφοριες  


Συνισταται η χρηση ξεχωριστου πακ τροφοδοσιας του δεκτη
και των σερβο εστω και εαν το speedcontroler διαθετει BEC (να αποσυνδεθει απο το φισακι το κοκκινο καλωδιο που ερχεται απο το speedcontroler).Σε αυτην την περιπτωση η διαδικασια εκκινησης του ALTMR1 γινεται μεσω του διακοπτη ON-OFF του δεκτη.


Εαν επιλεξουμε να χρησιμοποιησουμε το BEC του speedcontroler τοτε προτεινεται να τοποθετηθει ενας διακοπτης ON-OFF (να υπαρχουν και τα τρια καλωδια στα φισακια του και οχι μονον τα δυο της τασης) μεταξυ δεκτη και speedcontroler ετσι ωστε η διαδικασια εκκινησης του ALTMR1 γινεται μεσω αυτου.


Επειδη η βαρομετρικη πιεση μεταβαλλεται συνεχως θα πρεπει να ενεργοποιουμε το συστημα λιγο πριν την απογειωση (30 sec) καθως υπαρχει η πιθανοτητα να πεσει και να αρχισει η μετρηση του χρονου πριν να απογειωθει το μοντελο.


Επισης καλη πρακτικη ειναι η ενεργοποιηση να γινεται με το μοντελο ακινητο για 5 δευτερολεπτα και στο υψος της θεσης απογειωσης.Εδω φαινεται η χρησιμοτητα του διακοπτη ON-OFF εξωτερικης προσβασης αντι της συνδεσης των βυσματων τροφοδοσιας(περιπτωση χρησης του BEC) που χρειαζεται ανοιγμα της καλυπτρας .
Να εχουμε δε παντα υπ'οψιν οτι η διαδικασια ενεργοποιησης διαρκει περιπου 10 sec.

Οδηγος διαδικασιας ενεργοποιησης ALTMR1 σε βηματα
1. Φροντιζουμε να ειναι το στικ του throttle εκει που δουλευει το "φρενο" (brake) και κατοπιν ανοιγουμε τον πομπο.
2. Συνδεουμε την μπαταρια κινησης η ανοιγουμε τον διακοπτη του δεκτη (αναλογως του τροπου που τροφοδοτειται το ALTMR1).
3. Περιμενουμε 5 δευτερολεπτα χωρις να μετακινησουμε το στικ του throttle καθολου.
3α. Θετουμε το μοτερ σε λειτουργια προκειμενου να μας δειξει το ALTMR1 την θεση "φρενου" που απομνημονευσε (ο ελεγχος αυτος μπορει να γινει μονον κατα τα επομενα 3-4 δευτερολεπτα) .
3β. Το ALTMR1 οδηγει το speedcontroller για 3 δευτερολεπτα στην θεση του "φρενου" και ακολουθως το μοτερ επιστρεφει στην θεση λειτουργιας που βαλαμε στο βημα 3α.
4. Ειμαστε ετοιμοι να απογειωθουμε.

Τα βηματα 3, 3α και 3β μπορουν και να μην εκτελεσθουν οποτε απλως περιμενουμε περιπου 10 δευτερολεπτα μετα το βημα 2 πριν δοκιμασουμε για πρωτη φορα το μοτερ μας η απογειωθουμε.Ομως ειναι καλο να επιβεβαιωνουμε οτι οταν θα γινει η διακοπη του μοτερ θα εχουμε την σωστη θεση του "φρενου" καθως απο εκει και περα το ALTMR1 θα οδηγει το speedcontroller σε αυτη τη θεση μεχρι το τελος.Για παραδειγμα εαν βιαστουμε να δοκιμασουμε το μοτερ χωρις να περιμενουμε τα πρωτα 5 δευτερολεπτα τοτε οι πιθανοτητες ειναι να απομνημονευτει αλλη θεση του throttle και οταν συμβει η διακοπη το μοτερ να δουλευει συνεχως σε αυτες τις στροφες χωρις να μπορουμε να κανουμε τιποτα μεχρις οτου ενεργοποιηθει ο ελεγχος χαμηλης τασης του speedcontroller!

 

 

 

 
Copyright © 2007-2010 by Grele"   •   All Rights reserved   •