ALTMR1
Πιστοποιημενο απο την Ελληνικη Αεραθλητικη Ομοσπονδια ΓενικεSOME INFORMATION ABOUT REGληροφοριες

Το ALTMR1 ειναι μια συσκευη που οταν παρεμβληθει μεταξυ του ελεγκτη ταχυτητας (speed controller) και του μοτερ κινησης ενος ηλεκτρονικητου ανεμοπτερου επιτρεπει την λειτουργια του μοτερ ειτε για 30 sec ειτε μεχρι της επιτευξης υψομετρικης διαφορας 200 μετρων απο το εδαφος διακοπτοντας στην συνεχεια την περαιτερω λειτουργια του ηλεκτροκινητηρα.
Με αυτον τον τροπο ολα τα μοτοανεμοπτερα που ειναι εξοπλισμενα με το ALTMR1 ξεκινουν την ανεμοπορια τους απο το ιδιο υψος περιπου αναλογως με τον ρυθμο ανοδου που θα πετυχουν.
Το ALTMR1 μετρα την βαρομετρικη πιεση και την αναγει σε υψομετρικη διαφορα με την χρηση των απαραιτητων υπολογισμων.
Ειναι γνωστο οτι οσο μικροτερο υψομετρο εχουμε τοσο μεγαλυτερη πιεση υπαρχει και καθως ανεβαινουμε σε υψομετρο αυτη μειωνεται (δυστυχως με μη γραμμικο τροπο)
Παρα το γεγονος οτι η βαρομετρικη πιεση δεν ειναι παντοτε η ιδια στο ιδιο υψομετρο καθως επηρεαζεται και απο αλλα φυσικα μεγεθη (θερμοκρασια,σχετικη υγρασια κλπ) αυτη παραμενει σχετικα σταθερη προκειμενου για μικρο χρονικο διαστημα οποτε και μπορει να χρησιμοποιηθει με ελαχιστες αποκλισεις.Προκειται για μια "εξυπνη" συσκευη που χρησιμοποιει υψηλης ποιοτητας βαθμονομημενα υλικα και πρωτοποριακες τεχνικες υπολογισμων που εξασφαλιζουν την "επαναληψιμοτητα" των αποτελεσματων της.
Επιπροσθετως ο τροπος λειτουργιας του ALTMR1 εξασφαλιζει οτι το ζητουμενο που ειναι η ανιχνευση της υψομετρικης διαφορας των 200 μετρων ειναι ανεξαρτητη του υψομετρου του τοπου χρησης.
Η εγκατασταση του ALTMR1 ειναι παρα πολυ απλη οπως απλουστατη ειναι και η χρηση του.
Μπορει να συνδεθει ειτε σε συστηματα οπου η τροφοδοσια του δεκτη γινεται απο το BEC του ελεγκτη ταχυτητας (speed controller) ειτε σε δεκτη με ξεχωριστο πακ τροφοδοσιας(Φυσικα στην δευτερη περιπτωση εαν το speed controller διαθετει BEC αυτο πρεπει να αποσυνδεθει απομονωνοντας το κοκκινο καλωδιο στο φισακι του ετσι ωστε να μην μπερδευονται οι τασεις).
Η εκκινηση του συστηματος γινεται ειτε μολις συνδεσουμε το πακ κινησης με το speed controller (εαν απο εκει τροφοδοτειται ο δεκτης) ειτε οταν ανοιξουμε τον διακοπτη του δεκτη(εαν υπαρχει ξεχωριστο πακ τροφοδοσιας του δεκτη).
Αυτο ειναι και το reset του ALTMR1 οπου καταγραφεται το υψομετρο στο επιπεδο του εδαφους και η θεση του THROTTLE που ειναι και η θεση οπου δουλευει το φρενο (brake).Αυτο διαρκει περιπου 3 sec.Ακολουθως μεσολαβει ενας χρονος περιπου 5 sec οπου μπορουμε να δοκιμασουμε το μοτερ μας και κατοπιν το ALTMR1 διακοπτει την λειτουργια θετοντας το speed controller σε θεση φρενου για αλλα 3 sec ετσι ωστε να επιβεβαιωθει οτι η διακοπη του μοτερ λειτουργει κανονικα.Μετα απο αυτο το μοτοανεμοπτερο ειναι ετοιμο για απογειωση και μπορουμε να αυξομειωνουμε το μοτερ κατα βουληση.Εαν κατι δεν λειτουργει σωστα επαναλαμβανουμε την διαδικασια εκινησης (reset).
Η μετρηση του χρονου των 30 sec αρχιζει μολις το μοτοανεμοπτερο υπερβει τα 6,5 μετρα υψομετρικης διαφορας απο το εδαφος .Ο ελεγχος της υψομετρικης διαφορας των 200 μετρων ξεκιναει απο την αρχη που θετουμε το συστημα σε λειτουργια.
Απο την στιγμη που θα διακοπει η λειτουργια του μοτερ το THROTTLE θα παραμεινει ανενεργο μεχρι να γινει reset ξανα με την διακοπη και επανασυνδεση της τροφοδοσιας του.

Χρονος 30 sec
Υψομετρικη διαφορα 200 m
Ταση τροφοδοσιας 4-6 V dc
Καταναλωση 60 mA
Ακρίβεια υψομετρικής διαφοράς +/- 1,5%(0 - 900 μετρα ,@25º )
Βάρος 14 gr.
Διαστάσεις 42 Χ 28 X 12 mm
Συσκευασία σε θερμοσυστελλομενο πλαστικό
.

 

 

X

Παρεμβολη διακοπτη στο Χ

Προσοχη να υπαρχουν και τα 3 καλωδια στον διακοπτη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Copyright © 2007-2010 by Grele"   •   All Rights reserved   •